Laat je kaartjes gemakkelijk rechtstreeks verzenden naar al je vrienden en familie met de verzendservice van Studio Dijs. Vul de adressen handmatig in of upload ze met adressen Excel bestand.
Let op: Onze verzendservice kan (nog) niet gecombineerd worden met onze extra producten zoals sluitzegels, houten figuurtjes of strikjes. Ook losse babyborrelkaartjes of labels kunnen nog niet direct worden verzonden. Neem voor meer info contact met ons op.
Kies jouw favoriete kaartje en maak deze naar wens op. Tevreden? Ga dan naar het bestelproces. Je kiest hier het formaat, de papiersoort en de envelopkleur. In het bestelproces kies je bij verzendopties voor ‘Direct verzenden’. Je kunt er ook voor kiezen om een deel van je bestelling direct te verzenden en een deel thuis te ontvangen. Plaats dan twee aparte bestellingen.
Adressen kun je handmatig invoeren of uploaden via een Excel bestand. Alle verplichte velden moeten worden ingevuld, inclusief het land. Je kunt fouten altijd achteraf corrigeren.
Adresboek: Adressen vooraf opslaan? Gebruik het adresboek in je account. Bekijk je adresboek.
Betaal eenvoudig met iDEAL of creditcard. Vervolgens kies je de gewenste verzenddatum. De verwachte bezorgdatum wordt rechts weergegeven. Let op: PostNL bezorgt geen brievenbuspost op maandag.
Wij verwerken je bestelling en versturen de kaarten op de gekozen datum rechtstreeks naar alle geadresseerden. Je bestelling wordt opgeslagen in je account. Hier kun je ook eenvoudig kaarten nabestellen.
We gebruiken een speciale geboortepostzegel op de enveloppen van geboortekaartjes. Extra feestelijk dus!
Prijs per ontvanger, exclusief kaart:
Grote kaarten (21x14 cm dubbel):
Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!
De geboortekaartjes worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen door PostNL bezorgd*. We zijn hier echter wel altijd afhankelijk van de postbezorger. In Nederland wordt er op maandag geen brievenbuspost bezorgd. Je bestellingen worden opgeslagen in je account. Je kunt ze hier opnieuw bekijken of eventueel kaarten nabestellen.
Wist je trouwens dat het ook mogelijk is om een deel van je kaartjes zélf te verzenden en een deel via onze verzendservice te doen? Dat kan het beste door twee aparte bestellingen te plaatsen. Voor de directe verzending kies je in het bestelproces voor “direct verzenden”. Voor de overige kaarten die je op je eigen adres wilt ontvangen kun je de order apart plaatsen door in het bestelproces te kiezen voor ‘thuis ontvangen’.
Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag!