Laat je kaartjes gemakkelijk rechtstreeks verzenden naar al je vrienden en familie met de verzendservice van Studio Dijs. Vul de adressen handmatig in of upload ze met het adressen Excel bestandLet op: onze verzendservice kan (nog) niet gecombineerd worden met onze extra producten zoals sluitzegelshouten figuurtjes of strikjes, en ook is het nog niet mogelijk om losse babyborrelkaartjes of labels direct door ons te laten verzenden. Neem voor meer info contact met ons op.

 

Service direct verzenden via Studio Dijs:

Wij steken jouw kaarten in de enveloppen.
Wij plakken de postzegels op de enveloppen.
Wij printen de etiketten en plakken ze op de enveloppen.
Wij versturen de kaarten op jullie gekozen verzenddatum met PostNL direct naar de geadresseerden.

 

Hoe werkt direct verzenden?

Hieronder leggen we stapsgewijs uit hoe het direct verzenden precies werkt:

 

1. Kies voor direct verzenden

Zodra je kaart klaar is kun je verder naar het bestelproces. Kies daar voor de optie Rechtstreeks verzenden.

Kies rechtstreeks verzenden

Kies daarna het formaat van de kaart, papiersoort en de envelop kleur.

 

2. Adressen toevoegen

Voeg nu jouw adressen toe:

 

Adressen invoeren

 

Er zjn twee manieren om adressen toe te voegen. Dit kan handmatig of door het uploaden van een Excel-bestand. Je kunt een geadresseerde handmatig toevoegen via de optie + Nieuw adres. Alle verplichte velden dienen ingevuld te worden. Vergeet niet het land in te vullen. Een foutje gemaakt? Geen zorgen, je kunt adressen gemakkelijk weer bewerken.

Het adresboek
Je kunt vooraf adressen opslaan in je persoonlijke adresboek. Dit scheelt een hoop werk achteraf. Je persoonlijke adresboek vind je in in je account. Klik hier om direct naar je adresboek te gaan.

Adressen uploaden
Meerdere adressen kun je tegelijkertijd toevoegen via ons Excel-bestand. Dit is handig als je de adressen alvast van tevoren wilt verzamelen. De kolom 'Land' is ook een verplicht veld! Alle adressen moeten in het Nederlands geschreven worden en Engeland moet je noteren als 'Verenigd Koninkrijk. Sla de adressen op in je adresboek voor een later moment.
 

 

Let op: Wil je ook een aantal kaarten thuis ontvangen als pakket? Ga dan terug naar het ontwerp in je eigen collectie en doorloop opnieuw het bestelproces, maar kies nu voor 'Pakket ontvangen'. Op die manier heeft jouw bestelling twee orderregels en ben je in één keer klaar!

 

3. Kies je verzenddatum

In het bestelproces kun je een verzenddatum kiezen. Aan de rechterzijde staat de verwachte bezorgdatum. Let op: wij zijn afhankelijk van de postbezorger. In Nederland wordt er op maandag geen brievenbuspost bezorgd. Alle bestellingen die op maandag t/m vrijdag en op zondag voor 18:00 zijn besteld gaan dezelfde dag met de post mee. Lees hier alles over de bezorging en verzending van jouw kaartjes.

 

4. Betaal met iDeal of met creditcard

Per ontvanger zijn de kosten 1,44 (exclusief de kaartprijs). Deze prijs is als volgt opgebouwd:
- Postzegel (frankeerkosten Nederland tot 20 gram 0,96
- Kaart in envelop steken
- Etiket printen en plakken op de envelop
Directe verzending binnen Nederland > 20 gram is 2,40.
Directe verzending binnen Europa < 20 gram is 2,03.
Directe verzending binnen Europa > 20 gram is 3,58.
De kaarten worden direct naar de geadresseerden verstuurd.
De factuur komt op eigen naam te staan.

 

5. Je kaartjes zijn onderweg!

De geboortekaartjes worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen door PostNL bezorgd*. We zijn hier echter wel altijd afhankelijk van de postbezorger. In Nederland wordt er op maandag geen brievenbuspost bezorgd. Je bestellingen worden opgeslagen in je account. Je kunt ze hier opnieuw bekijken of eventueel kaarten nabestellen.

Wist je trouwens dat het ook mogelijk is om een deel van je kaartjes zélf te verzenden en een deel via onze verzendservice te doen? Dat kan het beste door twee aparte bestellingen te plaatsen. Voor de directe verzending kies je in het bestelproces voor “direct verzenden”. Voor de overige kaarten die je op je eigen adres wilt ontvangen kun je de order apart plaatsen door in het bestelproces te kiezen voor ‘thuis ontvangen’.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag!