Klachtenprocedure Studio Dijs

Bij Studio Dijs streven we naar tevreden klanten, maar het kan gebeuren dat iets niet helemaal naar wens is. Heb je een klacht of ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. We vragen je om jouw klacht binnen 14 dagen na het ontstaan ervan aan ons door te geven. Dit kan op de volgende manieren:

 

  • Per e-mail: Stuur een bericht naar info@studiodijs.nl

  • Telefonisch: Je vindt ons telefoonnummer op onze contactpagina.

  • Schriftelijk: Schrijf naar Studio Dijs, Arnhemse Bovenweg 180, 3708 AH Zeist

 

Onze aanpak

We doen er alles aan om jouw klacht binnen 72 uur naar tevredenheid op te lossen. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons. We houden je op de hoogte en zorgen dat jouw ervaring met ons positief eindigt.

 

Niet tevreden met de oplossing?

Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kun je deze voorleggen aan:

  • Geschillencommissie Thuiswinkel: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, of via www.sgc.nl.

  • Europees ODR-platform: Je kunt jouw klacht ook melden via het Europees ODR-platform.

We hopen natuurlijk dat het niet zover komt, maar staan altijd open voor jouw feedback. Samen werken we aan een passende oplossing!